vrijdag 31 oktober 2008

Somber Witteveen



Donderdag is normaal gesproken mijn vrije dag en maak ik nogal eens wat tijd vrij voor een ochtendje natuurfotografie. Het is dan heerlijk rustig in de natuurgebieden, en ik kan lekker mijn eigen gang gaan. Zo ook vanochtend. Samen met een maat van de natuurfotoclub ben ik naar het Witteveen geweest. In de hoop dat het net zo'n mooie ochtend zou zijn als gisteren, een mooi zacht zonnetje met lichte grondmist en strijklicht. Helaas ... dichte mist, geen zon, geen licht en waterkoud. Maar we waren er nou eenmaal toch, dus doorzetten maar. En warempel, ik ben nog met wat redelijke platen thuis gekomen ook. Het geeft wel een mooi overzicht van de herfst, paddestoelen, kleuren en natuurlijk de grote Highlanders. Die blijven bij mij toch wel heel erg favoriet als ik naar het Witteveen ga. Conclusie van vandaag is dat het ook leuk fotograferen is bij toch iets minder mooi licht. Geen echte topfoto's, maar het geeft me toch wel een zekere voldoening. Morgen weer lekker werken.

Geen opmerkingen: