zondag 8 juni 2008

Nieuw leven





Ik heb het uit hoofde van mijn beroep al vaak gezien, maar ik blijf het iedere keer weer een klein wonder vinden. Vandaag vond dit wonder bijna in mijn achtertuin plaats. Een van de koeien beviel van een mooi vaarskalf. Terwijl ik mijn honden aan het uitlaten was viel me al op dat de koe wat onrustig was en zich van de rest van de kudde afzonderde en wat slijm verloor. Dus gauw terug in huis en de camera gepakt. De boer is gelukkig van de oude stempel en ziet een geboorte het liefst natuurlijk, geen getrek en gesjor aan het kalf, tenzij het niet anders kan. En het verliep voorspoedig, een mooie kopligging, met een rustige geboorte en een heel vlot kalf. Hierbij dan een deel van de serie, een mooie aanvulling voor mijn koeienseries. Voor de rest van de serie moet u maar op mijn foto website kijken : http://www.hollandphotography.eu/


Geen opmerkingen: