dinsdag 12 februari 2008

Kootwijkerzand




Sinds ik afgelopen herfst een cursus heb gevolgd bij Geurt Besselink en hierdoor terecht kwam in het Kootwijkerzand ben ik dit gebied erg gaan waarderen. Het is een soort oergevoel, die grote zandvlakte, met die schitterende bomen in groepjes, als ware het een soort eilanden in de woestenij ! Die leegte en ruimte spreken me erg aan. En al die patronen in het zand zijn fantastisch ! Toen ik het afgelopen weekend dan ook wat tijd over had (voor en na mijn cursus) ben ik naar Kootwijk gereden en ben het zand opgelopen. En het was weer toppie ! Een mooie zonsopgang met geweldig warm geel licht en in de middag een prachtige zonsondergang met mooie silhouetten. Genieten ! En het mooiste is dat het er zo heerlijk rustig was. Ik ben 's morgens 1 andere fotograaf tegengekomen en 's middags liep het hele gebied binnen een half uur helemaal leeg, 20 minuten voor zonsondergang was ik er weer helemaal alleen ! Heerlijk. En de foto's ? Oordeel zelf maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jan, wat een mooie foto's weer! Ik zag jullie gister bij Radar op tv, erg leuk! Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben bijna klaar met me opleiding, ben bezig met de laatste lootjes. En dan op naar Australie!
Groetjes Femke Markering