vrijdag 31 augustus 2007

Nieuw leven



Een nieuwe pup of kitten is altijd vreselijk leuk om voor de eerste keer in de spreekkamer te hebben. Ze zijn over het algemeen nog lekker onbevangen en nog niet bang voor de dierenarts. Als je dan ook nog eens twee jonge kittens en een puppie tegelijk hebt is het feest kompleet. De mensen die enige tijd geleden hun hondje moesten laten inslapen en waar ik een klein stukje over geschreven heb, hebben een nieuw puppie als aanwinst. Naam : Indra. Ik voelde me zeer vereerd, want mijn eigen hond heet ook zo.
Haar vriendin was ook mee en had zelfs twee nieuwe kittens als aanwinst (ook zij had kort geleden een nare ervaring achter de rug). Kortom het was een gezellige boel. Alle dieren waren volledig gezond en gaan bij de nieuwe baasjes zeker een goede toekomst tegemoet in een liefdevolle omgeving.






1 opmerking:

Anoniem zei

Hai Jan,

Wat een geweldige foto's van Indra en Lily & Lotje! Ik heb ze al bewaard in mijn mailbox, prachtig! Het gaat prima met alledrie de dieren, lekker eigenwijs en speels. Indra is vooral ook erg wakker, helaas is dat vaak 's nachts... Ik kom vanavond nog even langs en dan moeten we het daar nog even over hebben, hahaha.

Groetjes Belinda