zondag 9 september 2007

Dierenpark Wissel



In Epe is een klein dierenparkje gevestigd, Dierenpark Wissel. Niet al te groot, maar wel aantrekkelijk. Een redelijk gevarieerd aanbod aan dieren, die op een fatsoenlijke manier gehuisvest zijn. En ze hebben enkele diersoorten die mij altijd enorm aanspreken. Ik bedoel dan de Aziatische Kleinklauwotter. Lekker fanatieke diertjes met een prachtige kop ! Ik hou van die lekker felle blik in hun ogen, niets ontgaat ze ! Daardoor wel moeilijk te fotograferen, want ze zitten vrijwel geen moment stil. Vandaag ging het echter heel mooi, ik heb twee prachtige platen overgehouden aan de otters.

Een diersoort die ik nog niet eerder had gezien waren deze Roodrugpelikanen. Prachtige kleuren en een schitterend portret, rasta-veren op de kop ! Ook hier heb ik een prachtserie opnames van gemaakt. Kortom een leuke dag uit waarbij ik ook nog eens uitermate tevreden over de opnames ben !

Geen opmerkingen: