dinsdag 13 januari 2009

Gelukkig nieuwjaar

Beste mensen, namens alle medewerkers van onze praktijk wens ik u allen een voorspoedig, maar vooral gezond 2009 toe. We gaan ons best doen om u ook weer komend jaar zo goed mogelijk te ondersteunen en te helpen bij problemen met uw dierenvrienden. Ook ga ik proberen om het weblog weer wat vaker bij te houden, maar zoals elk jaar zal dit wel een hopeloze wens blijven. Er zijn periodes in het jaar dat het simpelweg te druk is, of dat ik 's avonds gewoon de puf niet meer heb om nog een uitgebreid stuk op de weblog te zetten. Maar ik ga zeker mijn best doen. Ook dit jaar ga ik dat doen met een combinatie van verhalen, zowel uit de praktijk als vanuit mijn andere hobby, de natuurfotografie, waarbij de praktijkverhalen uiteraard zullen overheersen. Wilt u meer verhalen lezen over de natuurfotografie bezoek dan mijn weblog www.hollandphotography.eu/blog

nogmaals voor u allen een heel goed 2009,

Jan

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook voor jullie een heel gelukkig nieuwjaar en dat er maar heel veel diertjes gelukkig en gezond huiswaarts mogen keren na een bezoekje aan de praktijk.

Groetjes van Sanne en Jürgen (oude coördinator dierenambulance) en de beestenbende Anka, Brandan, Simba, Rover, Kyra, Kruimeltje, Charlotte, Snoetje en Snuitje