maandag 26 november 2007

Vogeltjes



Dit weekend heb ik me weer vermaakt met mijn hobby, fotograferen. En deze keer met tuinvogeltjes. Hier heb ik al eerder wat van laten zien, maar het blijft vreselijk leuk om te doen. Ik maak een soort opstelling van mijn camera met een camouflagekleed er omheen, en zit dan op enkele meters afstand van een voerplaatsje die ik bij ons in de tuin heb gemaakt. En dan is het wachten geblazen. Meestal duurt dit niet zolang of de vogeltjes vliegen af en aan. Allerlei soorten mezen, mussen, roodborstjes, vinken, merels en vandaag zelfs een tortelduifje. Kortom een grote varieteit aan vogels. En ik maar klikken. Het nabewerken voor een mooie presentatie duurt langer dan het maken van de foto's, maar dit is ook een leuk onderdeel van de hobby. En het resultaat mag er weer wezen, al zeg ik het zelf. Maar (ver)oordeelt u zelf maar !

Geen opmerkingen: